Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op vastgoed-zeepbel.startpagina.nl

Welkom

  • vastgoed-zeepbel.startpagina.nl

    Welkom op dit prikbord.

  • pe-opleidingen.nl

    Makelaar, het kan ook anders !

    …..Heb zelf een heleboel ideeen die ik graag met een ieder zou willen delen.

    Welke Makelaar (s) doet (doen) er mee ?

    Om aan te geven dat het mij niet te doen is om er geld mee te verdienen, bedraagt de bijdrage slechts 25 euro voor koffie, thee en lunch.

    Titel bijeenkomst :

    Makelaar met de handen in het haar ?

    subtitel : Het kan ook anders ! Kredietcrisis………….pffff, wordt er een beetje moe van ! Negativisme ten top ! Ja het klopt : er worden steeds minder woningen verkocht ! de woningen staan ook steeds langer te koop. Ja ja…………..Zijn er dan geen klanten voor de makelaar ? Waar zijn de klanten toch te vinden ?

    Veranderingen in de Makelaardij :

    Het kan ook anders ! Tijd voor verandering in de Makelaardij ! Tijd voor een heldere aanpak, tijd voor creativiteit ! Tijd voor concepten die werken in tijden van crisis, maar natuurlijk ook er na !

    Tip van de sluier voor de Makelaar :

    Denk in relaties, werk planmatig ! Bedenk wat de toegevoegde waarde is van u zelf als makelaar en ontvang bruikbare tips en ideeen om de markt te bewerken en uw clienten te bedienen ! Tips waar u direct mee in de praktijk kunt starten ! Kant en klare concepten, maar ook concepten waar u uw eigen invulling aan kunt geven !

    Bedenk daarbij dat er nog altijd veel mensen op zoek zijn naar een woning, maar dat er het nodige ontbreekt om die mensen over te halen om de woning van hun dromen daadwerkelijk te doen kopen ! Hoe haalt u deze twijfelaars over de streep ? Hoe zorgt u voor vele tevreden klanten die ook daadwerkelijk tot aankoop danwel verkoop over gaan ?

    Op moment van plaatsing van deze discussie heb ik reeds 25 aanmeldingen en als het kan wil ik graag de discussie op meerdere locaties geven in het land. Meldt je svp bij mij dan zal ik je op de hoogte houden als je interesse hebt.

    Een verkoper dient naar de klant te kijken en zijn of haar belang behartigen………..misschien wordt het wel tijd om de verschillende rollen af te schaffen in de makelaardij wereld………aankoop, verkoop, stylist…….. tsja……………….

    Het wordt leuk die discussie en hoop ook graag dat er nog ideeen van jullie zelf komen waar jullie het over willen hebben, je kunt mij contacten via mail : target="_blank">info@pe-opleidingen.nl of via mobiel : 06-48075507.

    Nu alleen nog de datum, locatie, voldoende deelnemers en inbreng van anderen, dan komt het helemaal goed, toch ?

    vriendelijke groet Bert Vermey

    pe-opleidingen.nl

    makelaar-het-kan-ook-anders